Powered By Blogger

Tuesday, May 1, 2012

VIDEO KAMI SOSIOLINGUISTIK..........


Di Mana Ada Kemahuan Disitu Ada Jalan....

ASSALAMUALAIKUM.....................................



Hurmmmmm, indahnyer dunia ni di samping kawan- kawan dan keluarga tersayang...
Dah smpai semester 6 yer aku ni....cepatnya masa berlalu...Pantas giler...Dah banyak yg aku tempuhi sepanjang hidupku ini. Paling menyedihkan adalah saat kehilangan insan tersayang... Papepown aku harapkan insan yg aku sayang 2 dirahmati-Nya selalu..Aamiin, Insyaallah......

Tak nak laa sedih- sedih..Ni aku nak konsikan tentang video rakaman yg kumpulan kami buat semester ni tuk kursus Sosiolinguistik.. Alhamdulillah kerjasama kumpulan 2 penting.. Apa- apa pun, ianya menjadi pengalaman yg amat indah dan berharga buatku.. Layan jer video ini...hehehehehehee
Ini adalah hasil kerja kumpulan kami....Huhuhu, dlam keadaan yg terdesak dan menghimpit, kami berjaya selesaikannya juga.....video ini berkisah tentang budi bahasa budaya kita.. Kesantunan dalam kehidupan seharian yg seharusnya diamalkan oleh semua lapisan masyarakat di Negara Malaysia ini... Gemilang,Cemerlang dan Terbilang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

       

With Love!!!!!!!Hehehehehehe





No comments:

Post a Comment